Thursday, June 9, 2011

terima kasih sayang..=)

currently, mood saya x berapa baik.. yelah.. perempuan... hehe.. tapi datang pulak habit baru.. habis rumah dikemaskannya.. yang x patot dikeluarkan pun habis dibawa keluar.. dan hasilnya.. jeng3.. mestilah kena marah.. hm.. xfaham sebenarnya kenapa nak kena marah.. saya dah kemas baikkkkk punyeeee...(ikot dafi).. at last kena marah jugak.. hm... sedih.. but then, apa lagi.. mestilah ngadu kat mr yayang..tapi..x ada kredit..haaaa... phone rumah la yang jadi mangsa.. call3.. ngadu3.. then, dia pujuk.. =).. suke3!! saya memang gedik and suka if sayang saya pujuk.. susah nak dapat, tawu! limited edition!  huhu.. then, dah puas ngadu tu, pergi la ke katil.. merehatkan diri yang penat menangis.. tengah- tengah baring tu, dapat mesej yang suwittt sangat.. dari siapa? mestilah dari si dia tercinta.. hilang sedih saya.. terus tersenyum sampai ke telinga..=))))))))))

terima kasih sayang.. terima kasih sebab selalu ada dengan orang.. kita memang jauh.. orang kat kl,sayang nun jauh di kelantan, tapi hati kita selalu dekat, kan.. panjang umur dan ada jodoh nanti, kita akan jumpa lagi, kan..
orang pegang janji sayang sebelum kita jauh hari tu, dan orang harap sayang pun pegang janji orang ye..

p/s : selalu dengar lagu aishiteru dan tengok cinta melody, bukan sebab suka lagi dah cerita tu, tapi sebab selalu tengok cerita tu dengan sayang dulu.. rindu kat elang saya!=)

No comments:

Post a Comment