Wednesday, August 17, 2011

sape kata sayang saya tak sweettt..


tett.. anda salah.. haha.. padahal diri sendiri yang merasakan demikian.. maaf yoyang.. Nak tahu? Dia baca lah blog saya ni! gile lah.. wahhh.. ya, bagi sumeone yang biase mengupdate blognye setiap hari, maybe not a big deal if their loved one akan baca blog mereka and tahu latest entry.. but for me, yang update sesuka hati, nak update ke, xnk update ke, rajin ke,  malas ke, it's an honour bile saya tanya dia, ape entry latest blog saya, dan dia tahu! wah.. terkesima seketika.. seriously, saya x sangka.. ya.. ada la berkata dalam hati, if dia baca, baca lah.. if dia x baca, xpelah.. saya faham dia.. dan x mengharap pun.. tapi.. saya kan perempuan! bila perempuan cakap dia x mengharap, maknanye.. dia mengharap sangat2! ye tak! haha..

Saja wat entry ni untuk cakap terima kasih kat dia. sayang wat org rasa melayang- layang.. haha.. ayat drama petang2 lak.. thanks m,y love.. u are so sweet in your way.. and i just love it! Love u lah banyak2!

No comments:

Post a Comment