Friday, October 12, 2012

pernah jatuh cinta kali pertama dengan orang yang sama 2 kali?

saya sedang melaluinya!

hohoho.. saya sayang dia! saya sayang dia sangat.. saya tahu banyak yang jadi before ni, tapi sekarang ni saya betul2 sedang jatuh cinta lagi.. <3!

tak tahu macam mana, bagaimana, dan mengapa. tak ada jawapan pun if orang tanya..
saya hanya ikut kata hati.. dan dia juga kata, dia ikut kata hati..

saya tahu kami silap. saya silap, dia juga silap.
dan kami juga sedang memperbaiki kesilapan itu.. 
doakan yang kami dapat tempuhi semuanya bersama.

saya cuma nak dia tahu, saya sayang dia.
and, dalam hati saya ketika ini, 
umpama bercinta lagi.
perasaan yang baru, keadaan yang baru, 
semangat yang baru, niat yang baru,
tapiiiii..
tetap kesayangan saya yang sama..=) 

takut sebenarnya nak rasa macam ni..
takut nak biar hati lebih- lebih lagi..
sungguh saya takut..
tapi hati degil.=D

my MR RIGHT, saya sayang awak!<3




No comments:

Post a Comment