Friday, November 2, 2012

birthday blast!

saya dapat banyak hadiahhhh! hee..

Tahun ini saya sambut tanpa dia ada. walaupun hari itu, hari raya haji. satu dunia menyambut. tapi saya tetap sunyi. tak apalah, saya harus faham dan belajar. keadaan bukan lagi seperti dulu. bukan lagi semudah dulu. saya harus faham dia. walaupun terkadang terluka jua saya.=(

berbalik pada hadiah! saya dapat banyak.
2! dan salah satunya apa yang saya inginkan.
dan satu lagi, adalah hadiah yang terbaik dari si dia.
kerana sehingga ini, hadiah itu menjadi peneman kala sunyi.
menjadi pendodoi lena.
menjadi pengubat kesedihan.

terima kasih pakcik jambu!
awak sangat manis. sangat sangat manis.
walaupun saya sedih. tetapi kemanisan awak telah melenyapkan segala kesedihan saya hari itu.
awak manissssssssssss..


lihat kad itu. siapa tidak cair. haha.
lihat yang besar itu, keingingan saya untuk bilik baru nanti. lengkap sudah.
lihat si kecil itu. kecintaan saya kini.=)

terima kasih sang pemberi.
kesayangan saya pada kamu semakin tinggi.
bukan kerana barang- barang ini. tapi kerana kesungguhan dan
kerja keras kamu.
saya tahu bukan mudah menyediakan semua ini.
terima kasih.

saya sayang dia.(^-^)

No comments:

Post a Comment