Friday, November 23, 2012

coward

lately selalu sangat rasa coward. everything.
every single thing yang saya buat.
yes, saya admit, saya memang manusia yang berfikir
secara melampau.
kadang- kadang pemikiran ini melebihi batas.

tapi salah ke ye?
nak buat macam mana nak avoid ye?
orang senang la cakap,
ignore, ignore, ignore.
ohh.. how i wish i can act like telling words.

ada ke orang lain yang macam saya ni ye?
kalau ada, macam mana dorang tu face dis kind of situation?
teringin nak interview.

Ya Allah, bantulah aku yang lemah ini.
gerakkan rasa hati ini.
tenangkan diri ini.
damaikan perasaan hati ini.

semakin lama belajar mengenali diri.
semakin mengenali bahawa diri ini
sebenarnya agak kuat daripada yang disangka.

tapi di kala ini kenapa aku lemahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment