Saturday, December 15, 2012

hai babe.

Hai! Assalamualaikum.
saya tahu awak baca blog saya.

thank you for last night..
thanks bawak saya makan- makan, jalan- jalan.
it is such a lovely memories for me

Im sorry
bukan saya tak happy
saya happy sangat
kalaulah awak tahu betapa happynya saya bila awak ada dengan saya
maaf kalau awak rasa yang awak tak mampu buat saya happy
tapi, sungguh, saya happy bila awak ada dengan saya

hmmm.. saya tahu, kita bukan macam dulu lagi
saya tahu, tapi saya perlukan masa untuk adapt dengan keadaan ni
memang saya lambat, saya lambat sangat

terima kasih redakan tangisan saya
saya tak tahu kenapa dengan awak, saya mudah menangis.
even waktu saya baca comment, tweet your friends pun,
saya tak nangis.. dan saya tahu sendiri
bila awak tak ada dengan saya, saya kena kuat
saya tak boleh menangis, kan?
mungkin tangisan saya semalam
adalah tangisan yang saya kumpul,
yang saya tahan selama ni..
Maafkan saya ye..

maafkan saya kalau saya macam paranoid sikit
berada di tempat saya, keadaan saya
jujur, memang tak best
sangat tak best

tapi bila ada awak,
saya boleh tolak rasa tu ke tepi
buat macam tak ada apa yang jadi

bukan saya tak nak marah,
bukan saya tak nak luahkan,
cuma saya rasa,
waktu untuk kita jumpa sekarang, dah terlalu terhad
saya tak mahu bazirkan kesempatan yang ada
untuk saya lihat muka awak, berada dalam keadaan
yang tenang dengan awak
dengan perselisihan yang akhirnya,
tak ada siapa yang berubah.

saya akan belajar jadi yang lebih baik untuk awak
InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment