Sunday, December 9, 2012

iloveyou.=)

Assalamualaikum..
morning my sweet little blog.. we meet again!

Yesterday was a tiring day for me..
Its my fault..
a day before tu memang tak dapat nak tidur the whole night,
then, terus siap- siap nak temankan bestfriend
Alhamdulillah.. everything going well..
Even terhuyung hayang macam mat pet layan dadah semalaman.

-----------------------------------------------------------------------

Pagi ni saya rindu sangat kat dia..
sangat rindu..
tapi macam mana ye saya nak cakap kat dia
saya tak bolah nak demand apa- apa lagi
saya berusaha keras untuk memahami keadaan kami
tapi keadaan dan hati saya, ada ke orang yang nak faham?

kalau dulu, apa pun jadi dekat saya, dia jadi kekuatan saya..
peneman saya, pemberi semangat untuk saya.

boleh bayangkan bagaimana saya sekarang tanpa kekuatan, peneman dan pemberi semangat?
kadang- kadang saya nak cakap kat dia.. bagi dia faham..
sebab saya tahu, lelaki ni janganlah cakap berkias,
better straight to the point..
tapi.. tapi.. saya tak tahu saya layak ke nak cakap macam tu..
tapii.. saya sayang diaaaaa...

XOXO - Z -


No comments:

Post a Comment